15-22 NİSAN 2012 TURİZM HAFTASI KUTLAMA PROGRAMI
Ülkemizde olduğu gibi ilimizde de her yıl kutlanan Turizm Haftası bu yıl da 15 -22 Nisan 2012 tarihleri arasında kutlanacaktır.
1-Haftanın açılış töreni 16 Nisan 2012 Pazartesi günü saat 10.00’da kutlama komitesince Hükümet Konağı önündeki Atatürk Anıtına çelenk sunulmasıyla başlayacaktır.
2-Açılış Programı İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’nün organizasyonunda 16.04.2012 Pazartesi günü saat 10.30’da Öğretmen Evi önünde, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından hazırlanan DVD, broşür, posterler tertip komitesi ve Turizm ve Otelcilik öğrencileriyle birlikte halka ve esnafa dağıtılacaktır.
3- 17 Nisan 2012 Salı günü saat 12:00’da Kazım Efendi Sokağında, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü öncülüğünde, Eczacılar Odası ve EFAD işbirliğiyle “Yöresel Yemeklerin Sergilendiği ve Elazığ’ın Turizm Değerleri Konulu Fotoğraf, Resim Sergisi” yapılacaktır.
4- İlimizin İlköğretim ve Ortaöğretim okullarında Turizm köşeleri oluşturulacaktır.
5- 18 Nisan 2012 Çarşamba günü saat 10:00 ‘ da Harput’a “Harput Konağında” Elazığ’ı tanıtan slâyt sunumu yapılacaktır.
6- 19 Nisan 2012 Perşembe günü saat 14.00’da Kültür ve Turizm Müdürlüğü Enformasyon Memurları nezaretinde Harput’taki Tarihi ve Turistik yerler öğrencilere gezdirilecektir.
7- 8- Sivrice Kaymakamlığı ve Gençlik Spor İl Müdürlüğü işbirliği ile 20 Mayıs 2012 Pazar günü Dağ –Doğa yürüyüşü düzenlenecektir.
9- Fırat Üniversitesi Öğretim Görevlisi Fulya GÜLBAY, Kültür ve Turizm Müdürlüğü Enformasyon Memurları ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden bir öğretmen tarafından hafta ile ilgili yayınlanmak üzere yazı ve makale hazırlanacaktır.
10- Posta İşletmeleri Müdürlüğü ile işbirliği yapılarak; Turizm Haftası süresince posta işletme merkezlerindeki ücret alma makinelerinden geçen gönderiler üzerine flâm olarak tatbiki sağlanacaktır.(Slogan ibaresi “ Huzur Kenti Elazığ”)
11- İl Kültür ve Turizm Müdürlüğünce Hafta içerisinde ve daha sonraki tarihlerde gerçekleştirilecek etkinliklerde yardım edebilecek kişi ve kuruluşlarca (ilçe, belde belediye başkanlıkları ve İl Müdürlükleri ile ) gerekli koordinasyon sağlanacaktır.